Umiejętności:
Legenda (oznaczenia specjalności i klas do których przypisane są umiejętności):
Broń i pancerze
Budowa lekkiej broni energetycznej dystansowej (blastery) (I)
Używanie lekkiej broni energetycznej dystansowej (blastery) (Z) [C, Ł, P]
Budowa ciężkiej broni energetycznej dystansowej (działa ręczne i artyleria) (I)
Używanie ciężkiej broni energetycznej dystansowej (działa ręczne i artyleria) (Z) [C]
Budowa broni energetycznej krótkodystansowej (wibroostrza) (I) [J: tylko miecze świetlne]
Używanie broni energetycznej krótkodystansowej (wibroostrza) (Z) [J]
Budowa broni pociskowej (wyrzutnie rakiet, artyleria , prymitywne karabiny) (I)
Używanie broni pociskowej (wyrzutnie rakiet, artyleria , prymitywne karabiny) (Z) [C]
Budowa miotaczy (miotacze ognia, gazu, plazmy) (I)
Używanie miotaczy (miotacze ognia, gazu, plazmy) (Z) [C]
Budowa broni „białej” (noże, pałki, proce) (I)
Używanie broni „białej” (noże, pałki, proce) (Z)
Budowa pancerzy (I)
Noszenie pancerzy (Z)
Maszyny
Budowa droidów (I)
Programowanie droidów (I)
Budowa maszyn prostych (I)
Programowanie maszyn prostych (I)
Budowa komputerów (I)
Programowanie komputerów (I)
Hakerstwo (I, Z)
Elektronika ogólna (I, Z, Mn)
Programowanie ogólne (I, Mn)
Użycie materiałów (I, Mn)
Badanie
Odkrywanie nowych planet i układów planetarnych (P, S)
Odkrywanie grobowców, skarbów i zaginionych miast (Z, S)
Odkrywanie nowych gatunków zwierząt i roślin (Md)
Sporządzanie map (P, Z, S)
Statki
Pilotaż myśliwców (P)[C, Ł]
Budowa myśliwców (Mn)
Pilotaż transporterów (P) [P]
Budowa transporterów (Mn)
Pilotaż okrętów (P)
Budowa okrętów (Mn)
Obsługa stacji kosmicznych (P, S)
Budowa stacji kosmicznych (Mn)
Poruszanie się, walka
Uwaga: każda postać umiejętności z tej grupy na poziomie podstawowym za darmo. Wyjątkiem mogą być postaci, które z pewnych względów nie mogą z nich korzystać (gdy Gracz stworzy postać bez ręki, nie może ona mieć umiejętności Oburęczność. W takim przypadku postać otrzymuje dodatkowy punkt do rozdania przy pierwszym poziomie, a tę umiejętność musi nabyć później, jeśli będzie miała nową rękę.
Walka na pięści
Uniki
Skradanie się
Akrobatyka
Refleks
Wspinaczka
Pływanie (poziom podstawowy oznacza, że postać nie umie pływać, ale ma szanse na utrzymanie się nad powierzchnią wody.)
Przeszukiwanie
Medycyna, przyroda
Trucizny (Md, Z) [Ł]
Lekarstwa (Md)
Leczenie lekkich ran (Md) [C]
Leczenie ciężkich ran własnej rasy (Md)
Leczenie ciężkich ran innych ras (Md)
Choroby i zatrucia własnej rasy (Md) [C]
Choroby i zatrucia innych ras (Md)
Sztuka przetrwania (Z, P)
Chirurgia (Md)
Biotechnologia (Md)
Socjalne
Lingwistyka (D)
Etykieta (D , S)
Wycena (D, Z) [P]
Mimika (D, Z)
Dowodzenie (S)
Charakteryzacja (D, Z) [Ł]
Dyplomacja (D, S) [J, P]
Wiedza
Wiedza: ogólna mapa Galaktyki (P, D) [P]
Wiedza: Głębokie Jądro, (P,D) [P]
Wiedza: Światy Jądra (P,D) [P]
Wiedza: Kolonie (P,D) [P]
Wiedza: Wewnętrzne Rubieże (P,D) [P]
Wiedza: Obszar Ekspansji (P,D) [P]
Wiedza: Środkowe Rubieże (P,D) [P]
Wiedza: Zewnętrzne Rubieże (P,D) [P]
Wiedza: Nieznane Regiony (P,D) [P]
Wiedza: Niezbadana Przestrzeń (P,D) [P]
Wiedza: myśliwce (P, Mn) [P]
Wiedza: transportery (P, Mn) [P]
Wiedza: okręty (P, Mn) [P]
Wiedza: stacje kosmiczne (P, Mn) [P]
Wiedza: ważne organizacje i osobistości (D, Z) [P, Ł]
Wiedza: historia ogólna (D)
Wiedza: własna rasa
Wiedza: własna klasa
Wiedza: ojczysta planeta
Wiedza: wybrana rasa
Wiedza: wybrana klasa
Wiedza: wybrana planeta
Wiedza ogólna o statkach (P, Mn) [P, Ł]
Wiedza: trucizny (Md, Z) [Ł]
Wiedza ogólna o maszynach (I)
Wiedza: broń energetyczna (I)
Wiedza: miecze świetlne [J] [niedostępne na 1szym poziomie]
Wiedza: broń pociskowa (wyrzutnie rakiet, artyleria, prymitywne karabiny) (I)
Wiedza: miotacze (ognia, gazu, plazmy) (I)
Wiedza: broń „biała” (noże, pałki, proce) (I)
Wiedza: pancerze (I)
Wiedza: elektronika (I, Mn)
Wiedza: programy komputerowe(I, Mn)
Wiedza: materiały (I, Mn)
Wiedza: rynek (D) [P]
Wiedza: sztuka przetrwania (Z) [C]
Wiedza: inne (za pozwoleniem GM; przypisaną specjalizację i klasę ustala GM)
Wiedza: biologia i biotechnologia (Md, I)
Wiedza: medycyna (Md)
Wiedza: fizyka (I, Md, P)
Wiedza: zwierzęta i bestie [J, C, P, Ł]
Wiedza: taktyka bitewna [C, Ł]
Wiedza: aspekty Mocy (Ciemna Strona) [J]
Wiedza: aspekty Mocy (Jasna Strona) [J]
Dodatkowe języki
Dodatkowy język: wybrany [J, C, P, Ł]
Inne
Oburęczność
Nurkowanie
Orientacja w terenie
Obserwacja
Wymagana jest Klasa LUB Specjalizacja . Nie sa wymagane obie, tylko jedna.
System nabywania i podwyższania poziomów umiejętności:
Na poziomie pierwszym (przy tworzeniu karty postaci) Gracz ma do rozdania 8 punktów klasowo-specjalistycznych i 2 uniwersalne. Oznacza to, że może wybrać sobie osiem umiejętności przypisanych do jego klasy lub specjalizacji, oraz dwie dowolne. Podczas tworzenia karty postaci wszystkie umiejętności dostępne są wyłącznie na poziomie podstawowym.
Umiejętności przypisane do naszej klasy/specjalizacji można rozwinąć do poziomu Mistrzowskiego.
Umiejętności nieprzypisane do naszej klasy/specjalizacji można rozwinąć do poziomu Zaawansowanego.
Umiejętności zdobywamy i rozwijamy używając ich podczas rozgrywki, w misjach i eventach.
Po osiągnięciu 100 pkt. wchodzi na poziom zaawansowany.
Po osiągnięciu kolejnych 100 pkt. wchodzi na poziom mistrzowski.
Więcej o przyznawaniu umiejętności znajdziesz tutaj
____
Stworzone przez: Avus
Wyedytowane i kolejne dopiski: Battlefist, Lloyd
Legenda (oznaczenia specjalności i klas do których przypisane są umiejętności):
(Z) Złodziej
(I) Inżynier
(Mn) Mechanik
(Md) Medyk
(D) Dyplomata
(P) Pilot
(S) Strateg
[J] Jedi/Sith
[C] Żołnierz Republiki
[P] Przemytnik
[Ł] Łowca Nagród/Najemnik
Broń i pancerze
Budowa lekkiej broni energetycznej dystansowej (blastery) (I)
Używanie lekkiej broni energetycznej dystansowej (blastery) (Z) [C, Ł, P]
Budowa ciężkiej broni energetycznej dystansowej (działa ręczne i artyleria) (I)
Używanie ciężkiej broni energetycznej dystansowej (działa ręczne i artyleria) (Z) [C]
Budowa broni energetycznej krótkodystansowej (wibroostrza) (I) [J: tylko miecze świetlne]
Używanie broni energetycznej krótkodystansowej (wibroostrza) (Z) [J]
Budowa broni pociskowej (wyrzutnie rakiet, artyleria , prymitywne karabiny) (I)
Używanie broni pociskowej (wyrzutnie rakiet, artyleria , prymitywne karabiny) (Z) [C]
Budowa miotaczy (miotacze ognia, gazu, plazmy) (I)
Używanie miotaczy (miotacze ognia, gazu, plazmy) (Z) [C]
Budowa broni „białej” (noże, pałki, proce) (I)
Używanie broni „białej” (noże, pałki, proce) (Z)
Budowa pancerzy (I)
Noszenie pancerzy (Z)
Maszyny
Budowa droidów (I)
Programowanie droidów (I)
Budowa maszyn prostych (I)
Programowanie maszyn prostych (I)
Budowa komputerów (I)
Programowanie komputerów (I)
Hakerstwo (I, Z)
Elektronika ogólna (I, Z, Mn)
Programowanie ogólne (I, Mn)
Użycie materiałów (I, Mn)
Badanie
Odkrywanie nowych planet i układów planetarnych (P, S)
Odkrywanie grobowców, skarbów i zaginionych miast (Z, S)
Odkrywanie nowych gatunków zwierząt i roślin (Md)
Sporządzanie map (P, Z, S)
Statki
Pilotaż myśliwców (P)[C, Ł]
Budowa myśliwców (Mn)
Pilotaż transporterów (P) [P]
Budowa transporterów (Mn)
Pilotaż okrętów (P)
Budowa okrętów (Mn)
Obsługa stacji kosmicznych (P, S)
Budowa stacji kosmicznych (Mn)
Poruszanie się, walka
Uwaga: każda postać umiejętności z tej grupy na poziomie podstawowym za darmo. Wyjątkiem mogą być postaci, które z pewnych względów nie mogą z nich korzystać (gdy Gracz stworzy postać bez ręki, nie może ona mieć umiejętności Oburęczność. W takim przypadku postać otrzymuje dodatkowy punkt do rozdania przy pierwszym poziomie, a tę umiejętność musi nabyć później, jeśli będzie miała nową rękę.
Walka na pięści
Uniki
Skradanie się
Akrobatyka
Refleks
Wspinaczka
Pływanie (poziom podstawowy oznacza, że postać nie umie pływać, ale ma szanse na utrzymanie się nad powierzchnią wody.)
Przeszukiwanie
Medycyna, przyroda
Trucizny (Md, Z) [Ł]
Lekarstwa (Md)
Leczenie lekkich ran (Md) [C]
Leczenie ciężkich ran własnej rasy (Md)
Leczenie ciężkich ran innych ras (Md)
Choroby i zatrucia własnej rasy (Md) [C]
Choroby i zatrucia innych ras (Md)
Sztuka przetrwania (Z, P)
Chirurgia (Md)
Biotechnologia (Md)
Socjalne
Lingwistyka (D)
Etykieta (D , S)
Wycena (D, Z) [P]
Mimika (D, Z)
Dowodzenie (S)
Charakteryzacja (D, Z) [Ł]
Dyplomacja (D, S) [J, P]
Wiedza
Wiedza: ogólna mapa Galaktyki (P, D) [P]
Wiedza: Głębokie Jądro, (P,D) [P]
Wiedza: Światy Jądra (P,D) [P]
Wiedza: Kolonie (P,D) [P]
Wiedza: Wewnętrzne Rubieże (P,D) [P]
Wiedza: Obszar Ekspansji (P,D) [P]
Wiedza: Środkowe Rubieże (P,D) [P]
Wiedza: Zewnętrzne Rubieże (P,D) [P]
Wiedza: Nieznane Regiony (P,D) [P]
Wiedza: Niezbadana Przestrzeń (P,D) [P]
Wiedza: myśliwce (P, Mn) [P]
Wiedza: transportery (P, Mn) [P]
Wiedza: okręty (P, Mn) [P]
Wiedza: stacje kosmiczne (P, Mn) [P]
Wiedza: ważne organizacje i osobistości (D, Z) [P, Ł]
Wiedza: historia ogólna (D)
Wiedza: własna rasa
Wiedza: własna klasa
Wiedza: ojczysta planeta
Wiedza: wybrana rasa
Wiedza: wybrana klasa
Wiedza: wybrana planeta
Wiedza ogólna o statkach (P, Mn) [P, Ł]
Wiedza: trucizny (Md, Z) [Ł]
Wiedza ogólna o maszynach (I)
Wiedza: broń energetyczna (I)
Wiedza: miecze świetlne [J] [niedostępne na 1szym poziomie]
Wiedza: broń pociskowa (wyrzutnie rakiet, artyleria, prymitywne karabiny) (I)
Wiedza: miotacze (ognia, gazu, plazmy) (I)
Wiedza: broń „biała” (noże, pałki, proce) (I)
Wiedza: pancerze (I)
Wiedza: elektronika (I, Mn)
Wiedza: programy komputerowe(I, Mn)
Wiedza: materiały (I, Mn)
Wiedza: rynek (D) [P]
Wiedza: sztuka przetrwania (Z) [C]
Wiedza: inne (za pozwoleniem GM; przypisaną specjalizację i klasę ustala GM)
Wiedza: biologia i biotechnologia (Md, I)
Wiedza: medycyna (Md)
Wiedza: fizyka (I, Md, P)
Wiedza: zwierzęta i bestie [J, C, P, Ł]
Wiedza: taktyka bitewna [C, Ł]
Wiedza: aspekty Mocy (Ciemna Strona) [J]
Wiedza: aspekty Mocy (Jasna Strona) [J]
Dodatkowe języki
Dodatkowy język: wybrany [J, C, P, Ł]
Inne
Oburęczność
Nurkowanie
Orientacja w terenie
Obserwacja
Wymagana jest Klasa LUB Specjalizacja . Nie sa wymagane obie, tylko jedna.
System nabywania i podwyższania poziomów umiejętności:
Na poziomie pierwszym (przy tworzeniu karty postaci) Gracz ma do rozdania 8 punktów klasowo-specjalistycznych i 2 uniwersalne. Oznacza to, że może wybrać sobie osiem umiejętności przypisanych do jego klasy lub specjalizacji, oraz dwie dowolne. Podczas tworzenia karty postaci wszystkie umiejętności dostępne są wyłącznie na poziomie podstawowym.
Umiejętności przypisane do naszej klasy/specjalizacji można rozwinąć do poziomu Mistrzowskiego.
Umiejętności nieprzypisane do naszej klasy/specjalizacji można rozwinąć do poziomu Zaawansowanego.
Umiejętności zdobywamy i rozwijamy używając ich podczas rozgrywki, w misjach i eventach.
Przykład:
Gdy gracz X używa na misji Y używa umiejętności medycznych, po quescie MG dopisuje do jego karty kolejny krok w postępach w rozwoju tejże umiejętności.
Gracz X skończył misje Y.
Otrzymuje 10 punktów do Medycyna. Obecny stan punktów: 10/100
Otrzymuje 5 punktów do Trucizny. Obecny stan punktów: 5/100
Po osiągnięciu 100 pkt. wchodzi na poziom zaawansowany.
Po osiągnięciu kolejnych 100 pkt. wchodzi na poziom mistrzowski.
Więcej o przyznawaniu umiejętności znajdziesz tutaj
____
Stworzone przez: Avus
Wyedytowane i kolejne dopiski: Battlefist, Lloyd